22 dec. 2015

Kuvahaaste

Arvatkaa jaksoinko mennä tänään kouluvalmennukseen...?
No... En mä. :D

Se olisi tosiaan ollut klo 22-23 ja nyt kun on viimeinen puristus ja stressaavat hetket jäljellä töissä niin se tuntui vähän ylivoimaiselta. Mulla on kuitenkin tässä tällainen luonnoksiin jäänyt haastepostaus jonka päätin julkaista tähän väliin. Olen saanut haasteen kahdesta blogista (Doma Natural ja Elämäntapana hevoset). Haasteita on aina mukava tehdä, kunhan vain ehtii julkaisemaan ne! 


KUVAHAASTEEN SÄÄNNÖT

→ Valitse neljä kuvaa, jotka kuvaavat parhaiten sanoja luottamus, onnistuminen, epäonnistuminen sekä todellisuus.
→ Neljän kuvan jälkeen valitse yksi vapaavalintainen kuva sekä valitse siihen kuvaa parhaiten kuvaava sana.
→ Haasta kuvahaasteeseen viisi blogia, joissa bloggaajalla on oma hevonen. Yksinkertaista ja helppoa!

No mulla nyt ei valitettavasti ole omaa hevosta mutta toivon silti saavani tehdä tämän haasteen. Ja viisi blogia täytyy haastaa mukaan... Laitetaan haaste AlexandralleJennille, OonalleMiralle ja Saaralle.

Luottamus - Topanga rakastaa ja luottaa "omiin" ihmisiinsä.

Onnistuminen - Ensimmäisiä ratsastuskertoja yli vuoden saikun jälkeen (kaviokuume + jalkavamma).

Epäonnistuminen - Pitkä saikku heijastui myös tähän Topangan huonoon puoleen... Liikaa energiaa. 

Todellisuus - Tiesittekö, että Topanga ei ole oikeasti hevonen?

Epätoivo - 7 kuukautta koppilevossa.

1 kommentar:

  1. Kiitos haasteesta, mutta mä olen jo tehnyt tän joku aika sitten :D

    SvaraRadera