24 dec. 2015

Photoshoot: (not so) Christmas

Nyt pääsin vihdoin testaamaan uutta kameraa ja objektiiveja... Ja pakko sanoa, että mä olen aivan rakastunut. Miten voikaan tuntua valokuvaaminen näin hyvältä? :D Tämän postauksen kuvat on siis kuvattu Canon 70D:llä ja objektiivina taitaa olla lähes kaikissa tuo potrettiobjektiivi, 50 mm/1,8. Toinenkin objektiivi löytyy, sellainen "tavallinen" - en muista mitä numeroita siinä on. Maaike pääsi malliksi näihin todella jouluisiin kuviin... ;) No minkäs teet, tänä talvena ei varmaan tule ollenkaan lunta mutta onneksi aurinko on kuitenkin näyttäytynyt. 

Äntligen fick jag chansen att testa den nya kameran och objektiven... Och jag måste säga att jag är helt förälskad. Hur kan det kännas så bra att fota? :D Bilderna i det här inlägget är alltså tagna med Canon 70D och objektivet som jag har använt på de flesta bilderna är ett porträttobjektiv, 50 mm/1,8. Jag har också ett annat "vanligt" objektiv men kommer inte ihåg vad det är för siffror på den. Maaike fick vara den första modellen för den här kameran, tyvärr blev det inte direkt nån julstämning på bilderna... ;) Men vad kan man göra, det blir nog ingen snö den här vintern men tur att solen skiner iallafall ibland. :)

1 - Kärsä - Snabel ♥

2

3

4 - Testasin potrettiobjektiivia - Jag testade porträttobjektivet (50 mm/1,8)

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

2 kommentarer: