27 aug. 2015

Throwback Thursday: Syyskuu/September


2005
Tästä kuvasta ei oikein löydy mitään sanottavaa. Kuvassa poseeraa entinen ylläpitohevoseni Make sekä minun käteni. Kera kauniit vihreät, rikkinäiset näppylähanskat... :)

Finns inte så mycket att berätta om den här bilden. Det är min före detta foderhäst Make och min hand. Med vackra gröna, sönderslitna "klibb"handskar... :)



2006
Harmi, että tämä kuva on otettu huonolla kameralla olemattomalla zoomilla. Ja muokkauskin on ehtaa 2000-luvun puoliväliä. :D Tää oli jossain vaiheessa (silloin 16-vuotiaana) mun lempikuva. Ja onhan se myönnettävä, että tässä on kiva tunnelma. :) Jetin kanssa pellolla.

Lite synd att den här är tagen med en dålig kamera med knappt nån zoom. Och redigeringen är äkta vara från mitten av 2000-talet. :D När jag var 16 år så var den här min favoritbild. Och visst kan man fortfarande säga att det är en härlig stämning här. :) Vi är på en åker med Jet.


2007
Harmi kun tältä kuukaudelta ei oikein löydy kunnollisia ratsastuskuvia. No, tässä sentään yksi jossa istun selässä. :) Ja ihanat kusenkeltaiset värinpoistoaineen polttamat hiukset!

Synd att det inte finns så mycket ordentliga ridbilder från den här månaden. Men här är åtminstone en där jag sitter på ryggen. :) Och har jätte fint pissgult hår!


2008
Entinen vuokrahevonen Nuppu ja omistaja estekisoissa.

Min förra medryttarhäst Nuppu med sin ägare på hopptävling.


2009
Ratsastamassa Kreetalla! Tämä oli aivan ihana reissu. Ratsunani oli super kiltti haflingerruuna Hafi. Kävimme laukkaamassa lähes 10 km pitkällä hiekkarannalla. :)

Här rider jag på Kreta! Det var en härlig resa. Jag fick rida supersnälla haflingervalacken Hafi. Vi galopperade på en strand som var nästan en mil lång. :)


2010
Tässä kuvassa olen estekisoissa juuri Puolasta saapuneella ponitammalla, Hacelalla. Sillä oli hauska mutta aika kamalaa hypätä. Aivan kamala vauhti ja tekniikasta ei tietoakaan. :D

Här är jag på hopptävling med ponnystoet Hacela som hade precis kommit till Finland från Polen. Hon var kul men ganska hemsk att hoppa. Hon öste bara på med en hemsk fart och hade ingen som helst idé av teknik. :D


2011
Tässä ratsastan Masalla ehkä kolmatta tai neljättä kertaa ja meillä sujui jo ihan mukavasti. :)

Här rider jag Masa för tredje eller fjärde gången och det gick redan ganska bra. :)


2012
Menenköhän tässä Gracialla toista kertaa? Ei ollut mitään superkaunista menoa kyllä. Yritys palkittiin ja loppujen lopuksi aloin tykkäämään tästä tammasta ihan sikana.

Tror jag rider Gracia för andra gången i den här bilden? Det var dock inte så vackert. Men det var värt alla ansträngningar, för i slutändan började jag tycka om det här stoet jätte mycket.


2013
Tässä menen ponilla jota vuokrasin vain muutaman kuukauden ajan. Kyseessä oli oikein mukava tapaus mutta talliolosuhteiden takia en voinut jatkaa vuokraamista.

Här rider jag en ponny som jag hyrde bara några månader. Han var en jätte trevlig liten häst men på grund av stämningen i stallet kunde jag inte fortsätta med honom.


2014
Tuttu naama? :) Vikinghän se siinä. Tässä yhteistyötä takana ehkä kolmisen viikkoa ja nappulat alkoivat löytymään.

Känner ni igen den här hästen? Här har jag ridit Viking kanske tre veckor och hade börjat hitta hennes knappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar