11 juni 2015

Sommar och sol

Tuitui ♥
Kesä on saapunut Tukholmaan! Ainakin muutamaksi päiväksi. Olin eilen tallilla ja pääsin nauttimaan lämmöstä ja auringonpaisteesta. Hakiessani Viikkaria laitumelta tuuli tosi kovaa, mutta tuuli loppui kuin taikaiskusta siinä vaiheessa kun lähdimme liikenteeseen.

Sommaren är äntligen här! Åtminstone för några dagar. Jag fick njuta av sol och värme igår när jag var på stallet. När jag hämtade Viking in från hagen blåste det jätte mycket men vi hade turen med oss, det blev vindstilla när vi skulle iväg.

BFF
Kaksi söpöläistä laitumen kulmassa. Vikingillä on toi perus "onks porkkanaaaaa?"-ilme päällä ja Maaike näyttää myös kaipaavan jotain namia. :D Se on selkeästi hyväuskoisempi, tuli nimittäin empimättä mun luokse kun vähän huhuilin...

Två sötnosar i hagen. Viking har sin vanliga min "finns det morötter?" och Maaike ser också ut att hon är i behov av godis. :D Hon är mycket mer godtrogen, kom nämligen direkt till mig när jag försökte locka Viking närmare...

Täydellinen rapsutuskivi! - En perfekt sten att klia sig på!
No oliko niitä porkkanoita?? - Så hade du morötter eller inte??


Puoli laumaa seurasi meitä portille. - Hälften av flocken följde efter oss till grinden.
Me vietetään edelleen tylsäilyä ja hidaseloa, ohjelmassa kävelyä, kävelyä ja kävelyä... No, tällaista tää on. Olin tosi ylpeä meistä, käveltiin tasan tunti. Mä olin ihan väsynyt sen jälkeen, ei oo helppoa harppoa mukana Vikingin jättiaskelissa varsinkin kun oli mieletön treenikipu edellispäivän jalkatreenin jäljiltä. :D No mut hei tein omat enkat, kyykky 50 kg 3x8!! Jei.

Vi tar det fortfarande lugnt och promenerar, promenerar och promenerar... Så är det. Jag var väldigt stolt över oss, vi gick prick en timme! Jag var helt slut efter det, det är faktiskt väldigt jobbigt att hålla i Vikings takt när hon traskar på med sina jättesteg. Speciellt när jag hade träningsvärk från gårdagens hemska benpass! :D Men, jag slog iallafall mitt eget rekord i knäböj, 50 kg 3x8!! Yeah!

Mitä on hevosen kävelyttäminen ilman selfieitä? - Vad är en promenad med hästen utan selfies?
Nauratti vähän kyllä kun saavuin tallille ihan tip top. Tulin siis suoraan töistä, korkkarit jalassa ja nahkatakki päällä. :D Vessan kautta vaatteiden vaihto, tukka pullanutturalle ja haiseva sekä likainen takki päälle. Just mahtava kun voi tällä tavalla arjessakin yhdistää kaksi lempimaailmaansa.

Det var ganska roligt när jag kom till stallat i värsta top-notch kläder. Jag kom alltså direkt från jobbet, hade höga klackar på och bar en skinnjacka. :D Bytte om på toan, lyfte upp håret på en rufsig tofs och tog på mig min smutsiga jacka. Det är helt underbart att man kan kombinera två favoritvärldar i sin vardag!

Työpaikan hissi. Jossa on otettu niin monta selfietä.

PS: En oo täysin tyytyväinen tähän uuteen ulkoasuun mutta se saa nyt kelvata. Yritän jaksaa tehdä tuolle bannerin fontille jotain, se on mun mielestä se juttu joka häiritsee koko blogin tasapainoa... :D Vai mitä mieltä?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar