11 dec. 2014

Bloggtips: Reader's

Sain aiemmin muutaman linkit teidän blogeihinne, suurkiitos niistä! Mun mielestä on super kiva tietää keitä sieltä ruudun takaa löytyykään. Ja sitä paitsi etsin jatkuvasti uusia mielenkiintoisia blogeja lukulistalleni. Jos joku ei ehtinyt tai muistanut linkittää blogiaan aiemmin niin ei hätää, voit tehdä sen nyt tai milloin tahansa jättäessäsi kommentin. :)

Elämäntapana hevoset
Suvilla ei tällä hetkellä ole omaa hevosta, mutta kirjoittaa ajatuksiaan eri aiheista. Blogista löytyy vähän syvällisempää pohdintaa ja mielenkiintoisia tekstejä.

Milla's life
Milla on 23-vuotias ja ratsastaa kahta hevosta, suomenhevosruunaa Herkkua ja lv-ruunaa Futuraa. Blogista löytyy myös hienoja kuvia.

Kuten blogin nimi kertoo, tämän blogin kirjoittaja Tiiti on 15-vuotias ratsastuskouluratsastaja. Kivoja kuvia ja hyvät tuntikuvaukset. Välillä tekstejä saa lukea myös ruotsiksi.

Cavalli e ancora cavalli
Uusi suosikki lukulistalleni! Italiassa asuva suomenruotsalainen perheenäiti kertoo hevosharrastuksesta tyttäriensä kanssa. Upeita kuvia! Tekstit ruotsiksi ja italiaksi. Todella mielenkiintoista nähdä hevosarkea italialaisittain.

Nousuokserille
Blogi kertoo 18-vuotiaasta Helmistä, joka on töissä eräällä tallilla Ruotsissa Tukholman lähellä. Hänellä on oma hevonen Kassu jolla hän valmentautuu. Mielenkiintoista luettavaa, voi kun löytyisi lisää tällaisia "ruotsalaissuomalaisblogeja" (vinkatkaa jos tiedätte)!


Löysitkö sinä näiden blogien joukosta uutta luettavaa, tai tässä ja tässä postauksessa olevista?

2 kommentarer:

  1. Heippa, ootko ite tehnyt sun bannerit?
    Mä oon ihan käsi kaikessa tollasessa ja mietin että voisitko mulle väsätä bannerin korvausta vastaan :) ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oon tehnyt :)
      Kyllä mä voin auttaa, kunhan löytyy aikaa jossain vaiheessa. Laita mulle viestiä FB!

      Radera