30 juli 2015

Throwback Thursday: Elokuu/Augusti


2014-08-31 - Tässä kuvassa olen Vikingin kanssa ensimmäistä kertaa pellolla. Omistaja ehdotti mulle, että voisin mennä sinne Vikingin kanssa päästelemään. Kuulemma Viking on tosi kiltti ja varma. Vähän kyllä jännitti vieraalla hevosella mutta se oli juuri niin kiltti kuin omistaja oli sanonut! Mentiin tosi kovaa mutta Viking pysyi hyvin hallinnassa.

2014-08-31 - Det här var första gången jag red Viking på Båtis. Ägaren förslog att jag skulle kunna rida där och att det inte var nån fara att låta Viking galoppera för att hon är väldigt snäll. Jag var lite nervös att rida en ny häst på ängen men Viking var precis så snäll som ägaren hade sagt! Vi galopperade väldigt fort några gånger men Viking lyssnade perfekt.


2013-08-08 - Tässä menen viimeisiä kertoja entisellä vuokrahevosellani Gracialla. Mulla on ikävä sitä vaikka sillä olikin välillä usein todella rasittava ratsastaa. :D Mutta silti se oli niin ihana ja sielukas tamma!

2013-08-08 - Det här var ett av de sista ridpassen på min förra medryttarhäst Gracia. Jag saknar henne ganska mycket, även om hon var ibland ofta väldigt jobbig att rida. :D Men ändå var hon ett så fint och speciellt sto!


2012-08-15 - Tässä olen Kreetalla. Tallin nimi on Zoraida's ja se sijaitsee Georgioupoliksen lähellä. Tosi kiva talli ja hevoset ovat hyvässä kunnossa, voin lämpimästi suositella. Tällä kerralla sain ratsukseni 4-vuotiaan Achilleoksen. Ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä, tämä tyyppi päätti vetää rodeosarjat rantalaukan yhteydessä ja mä pääsin nielemään hiekkaa. :D Mutta hauskaa oli!

2012-08-15 - Här är jag på Kreta. Stallet heter Zoraida's och den ligger nära Georgioupolis. Jag kan rekommendera stället, stallet är väldigt trevligt och hästarna är i bra skick. Den här gången fick jag rida Achilleos som var fyra år. Det gick inte så bra, när vi galopperade på stranden så bestämde han sig för att leka en rodeohäst och slänge mig ner. :D Men kul var det!


2011-08-07 - En löytänyt muita hevoskuvia kuin tämän (en ratsasta tässä itse). Kuvassa entinen hoitohevoseni Fia.

2011-08-07 - Jag hittade inga andra hästbilder än den här (rider ej själv). På bilden är min före detta sköthäst Fia.


2010-08-02 - Esteitä entisellä vuokrahevosellani Verkulla

2010-08-02 - Hoppning med min förra medryttarhäst Verkku.


2008-08-10 - Tässä yhden entisen vuokrahevosen koeratsastuksessa... Kuten kuvasta näkyy, ei mennyt ihan täydellisesti mutta päädyin kuitenkin vuokraamaan Nuppua ja pikkuhiljaa meillä myös alkoi sujumaan ihan hyvin. :D Apua nuo 2000-luvulla muodissa olleet hapsuchapsit.

2008-08-10 - Här provrider jag en före detta medryttarhäst. Som det syns på bilden så gick det inte helt perfekt men jag fick ändå börja rida Nuppu. Så småningom började det funka lite bättre mellan oss. :D


2007-08-06 - Voi miten nuorelta näytän tässä kuvassa... :D Apua! Liikutin satunnaisesti tätä vanhempaa suokkitamma Sohvia.

2007-08-06 - Oj hjälp hur ung jag ser ut här! :D Jag fick rida det här äldre stoet Sohvi ibland.


2006-08-13 - Rakas entinen ylläpitohevoseni Make.

2006-08-13 - Min kära före detta foderhäst Make.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar