4 juli 2016

Kisakuvia kesäkuulta

Palataan vielä kerran takaisin kesäkuun alkuun ja kevätkauden viimeisiin kisoihin. Sain nämä kuvat minusta ja Maaikesta ja haluan tottakai näyttää ne myös teille! :) Kuvaajana toimi tallimme nuori valokuvaajalahjakkuus, 12-vuotias Livia. Löydät hänen instagramin täältä. Kiitos kuvista!

Vi tittar lite bakåt, till juni och vårens sista tävling. Jag fick dom här bilderna på mig och Maaike och vill självklart visa dom till er! :) Dessa är tagna av en ung fototalang, 12 år gamla Livia. Du hittar hennes instagram här. Stort tack för bilderna! 


Vähän jännittyneenä kohti kulmaa, korvat tötteröllä... - Lite spänd mot hörnet, med spetsöron...
Maaike oli kyllä niin hieno näissä kisoissa! - Maaike var så fin på den här tävlingen!
Mun lempikuva. - Min favoritbild.
Ilmeratsastus on lempiharrastukseni. - Att göra konstiga miner när jag rider är kul.


Maaike näytti osaavansa keskiravin! Ja mä näemmä unohdin miten hevosen selässä istutaan. Good lord. - Maaike visade sin fina mellantrav! Och jag glömde uppenbarligen helt bort hur man sitter på hästryggen. Good lord.
Tyytyväisenä lopputervehdykseen. - Så nöjd i sluthälsningen.

Kilpailuasu/Tävlings-outfit:
Kypärä/Hjälm - Lamicell
Takki/Kavaj - Pikeur
Paita/Tröja - Imperial Riding
Hanskat/Handskar - Roeckl
Vyö/Skärp - H&M
Housut/Byxor - Pfiff
Saappaat/Stövlar - Mountain Horse
Kannukset + remmit/Sporrar + remmar - BR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar