3 sep. 2015

Black Power


Äh, tää postaus on jäänyt ihan totaalisesti unohduksiin luonnosten puolelle - en edes muistanut näköjään ajastaa sitä reissun ajaksi kuten tein muiden rästipostausten kanssa... No, parempi myöhään kuin milloinkaan eikö? :) Nämä kuvat on siis otettu muutama viikko sitten kun mulla oli Maaike käytössä koko viikon. Vai onko tästä jo kuukausi aikaa, aika menee liian nopeasti!! No kuitenkin, tämä oli viimeinen ratsastuskerta siltä erää ja Maaike toimi paremmin kuin koskaan. Se oli niin hieno, niin upea että lähinnä vaan hymyilin ja nauroin sen selässä. Meillä oli ollut torstaina kouluvalmennus, perjantaina olin ratsastanut Maaiken läpi, lauantaina käytiin kevyellä maastolla ja sunnuntaina siitä kuoriutui näin upea ilmestys. No, koska tästä nyt on niin paljon aikaa niin valitettavasti en osaa sen kummemmin kertoa ratsastuksesta - koittakaa nauttia kuvista ja tästä upeasta hevosesta. :)

Äsch, jag hade helt glömt bort att publicera det här inlägget - glömde till och med att lägga den bland de andra tidsinställda inlägg som kom upp här medan jag var på semester... Nåja, bättre senare än aldrig eller hur? :) Dessa bilder är alltså tagna för några veckor sen då när jag red Maaike hela veckan. Eller har det redan gått en månad?! Men ändå, det var sista ridpasset den veckan och Maaike var bättre än någonsin. Hon var så fin, så underbar att jag bara log och skrattade. På torsdag var vi på dressyrträning, på fredag red jag Maaike bara igenom, på lördag red vi ut en kort sväng utan sadel och sen på söndag var hon så här fin. Men tyvärr, det var ju ett tag sen så jag kan inte berätta så mycket om ridpasset - försök att njuta av bilderna och den här ståtliga hästen. :)


Suorituspaineita kun pari pikkutyttöä ilmestyi aidan viereen kuvaamaan meitä...

Det blev lite pirrigt när två småtjejer stod och fotade oss bredvid staketet...


En ole raskaana, mulla on notkoselkä! :D

Nej jag är inte gravid, jag har lite för lätt att svanka med ryggen! :D



Olen iloinen tuosta kehittyneestä istunnastani. Good job slacker!

Jag är så glad över att jag har lyckats utveckla min sits så här mycket. Good job slacker!


Ja sitten - puhutaanko tästä Maaiken laukasta, häh? Siis huhhuh. On se vaan upea. Tuijotin tätä kuvaa varmaan vartin (ja tuijotan joka kerta kun näen sen). Ihan rehellisesti sanottuna olen todella ylpeä, että se on oikeasti MINÄ joka tuolla selässä istuu ja tuon laukan onki esille. Ja vielä sekin, että onnistuin istumaan tuolla - hyvä mä!

Och sen - ska vi prata lite om Maaikes galopp eller vad? Hon är bara så fin. När jag såg den här bilden för första gången stirrade jag på den säkert i en kvart (och gör så varje gång jag ser den). Om jag får vara ärlig nu så är jag väldigt stolt, att det faktiskt är JAG som sitter där på ryggen och fick fram den där galoppen. Och speciellt det, att jag lyckades sitta i en så fin sits där - grymt jobbat!




Joo nää laukkakuvat ovat ihan samanlaisia, mutku se on niin hieno! :D

Jag vet, galoppbilderna liknar varandra, men hon är så fin! :D



Hevosellekin sanoin tuhat kertaa sen olevan hieno.

Jag sa till henne tusen gånger att hon är fin.





Mietin pitkään mitä ihmettä mä tässä kuvassa teen, mutta niin - korjaan aurinkolaseja.

Jag funderade länge vad jag håller på med i den här bilden, men uppenbarligen fixar jag mina brillor.


Ja vähän ylämäkeen taas... Upea hevonen. Aurinkolasien korjaamisen jälkeinen otos joten vähän säädän edelleen tuolla selässä. ;)

Och lite i uppförsbacken igen... Underbara hästen. Det är bilden efter att jag fixade solglasögonen så jag gör fortfarande något mystiskt där på ryggen. ;)





Saanko taas sanoa, että se on hieno. MÄ EN KESTÄ!

Får jag återigen säga att hon är fin. JAG KLARAR INTE AV DET!




Maaike ei ennen osannut ravata eteen-alas, mutta nyt se on vihdoin alkanut tajuamaan mistä siinä on kyse. Hieno tamma!

Förr kunde Maaike inte trava fram och ner men nu har hon äntligen börjat fatta vad det handlar om. Fina stoet!

2 kommentarer:

  1. Huh, on kyllä törkeän upea hevonen. Ja sä kyllä oot hyvä ratsastamaan, kaunis istunta. :)

    SvaraRadera