5 sep. 2015

Saknade dig!


Viimeisimmät kolme päivää ovat menneet yllä olevan kuvan fiiliksissä. Olin todella kipeä keskiviikkona, torstaina hieman parempi ja perjantaina sitten jo terve joten uskalsin lähteä tallille. Oli jo aikakin, meinasin tulla mökkihöperöksi ja olin jo aivan tylsistynyt... Niin tylsistynyt, että sain väritettyä yhden kokonaisen sivun mun värityskirjasta haha. :D Ei siihen mennyt kuin muutama tunti.

De senaste tre dagarna har jag känt mig som katten här på bilden. Jag var jätte sjuk på onsdag, sen på torsdag var jag lite bättre och äntligen frisk på fredag så jag vågade åka till stallet. Det var ju på tiden, jag höll på att bli galen och var helt uttråkad... Så uttråkad att jag blev färdig med en sida i min färgläggningsbok haha. :D Det tog flera timmar.


Koska mun ruokavalio oli ollut aivan olematon kolmen päivän ajan ei mulla luonnollisesti ollut kauheasti energiaa tallillakaan sitten. Olin ihan kuollut jo harjatessani Topangaa ja en jaksanut ratsastaa kauaa, alkukäyntien (n. 10 min) jälkeen mentiin kentällä ihan vaan reilu 5 min ja meinasi heittää päässä. Topanga oli kuitenkin todella hyvä! Ja oli ihana olla tallilla tuulettumassa. :) Sunnuntaina uudestaan!

Bara för att min kost har varit helt obefintlig nu de senaste tre dagarna hade jag ingen energi på stallet. Jag var helt slut redan efter att jag hade borstat Toppan och orkade inte rida länge, efter att ha skrittat fram i ca 10 min red jag lite lätt trav på volten i typ 5 minuter och höll på att svimma... Men Topanga var fin iallafall! Och det var härligt att komma ut ur huset lite. :) På söndag kör vi igen!

Tunnistaako joku itsensä? - Känner nån annan igen sig?

PS: Tein pienen lukijakyselyn tuohon oikeaan sivupalkkiin. Eli ihan mielenkiinnosta olisi hauska tietää mitä kautta luet blogiani - Bloggerin, Bloglovinin tai Hippolan kautta vai oletko ihan anonyymi sivusuosikkien selaaja tai vaikka satunnainen kävijä?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar