31 okt. 2015

Photoshoot: Colors of Fire

Vakkarimalli Viking pääsi myös poseeraamaan viikko sitten. Olen jo vaikka kuinka kauan haaveillut pääseväni ottamaan kuvia auringonlaskua vasten ja tällä kertaa se vihdoin onnistui! Taivas ei ollut ihan niin eeppisen kaunis kuin mitä se joskus tuolla saattaa olla, mutta onneksi on Photoshop keksitty. ;)

© Minä, kuvien kopioiminen ja uudelleenjulkaisu ilman lupaa on ehdottomasti kielletty!
© Jag, det är strängt förbjudet att kopiera och publicera bilderna utan tillåtelse!

Viking fick också posa lite förra veckan. Jag har redan länge suktat efter att hinna fota nån gång mot solnedgången och nu lyckades jag äntligen! Himlen var dock inte så episkt vacker som den ibland kan vara, tur att man har Photoshop som hjälper till. ;)











Sivupalkkiin on ilmestynyt Playssonin logo merkiksi siitä, että blogini on mukana Playssonin blogiportaalissa. Mitään suuria muutoksia tämä tuskin aiheuttaa: lähinnä niinkin suuria, että blogiani voi seurata myös Playssonin sivun kautta. Mullistavaa, eikö. ;) Playssonin tiimi on ahkeraa ja aikaansaavaa porukkaa. Erilaisia tapahtumia järjestetään vähän väliä ja toivon voivani osallistua näihin parhaani mukaan. Ei ole helppoa kun Suomen hevosblogikulttuuri on vihdoin lähtenyt nousuun ja meikäpertti asuu täällä Ruotsissa. :D No, ei kun halpoja lentoja metsästämään.

Ni har kanske redan sett att det har dykt upp en ny logga i sidobalken, vilket betyder att min blogg är nu med i Playssons bloggportal! Det här betyder inga stora ändringar i bloggen, den största ändringen är att man kan följa min blogg också genom Playssons sidor. Teamet bakom Playsson är väldigt flitiga och har mycket företagsanda. De organiserar olika events med jämna mellanrum och jag hoppas såklart att jag kan vara med på något sådant nån gång! Det är ju väldigt typiskt att Finlands hästbloggkultur har börjat växa nu precis när jag bor här i Sverige. :D Nåja, jag har väl inga andra val än att försöka leta efter billiga flygningar.

4 kommentarer:

  1. Fina bilder igen! Här i Rom är höstfärgerna inte sådär fina, så jag skulle gärna komma dit till Norden och fota lite just nu :) Silhuettbilderna är också jätte härliga. Jag ska sätta ut några på min blogg också. Den sista bilden är min favorit, vilket ljus och vilka färger!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket! :) Jag ska gå och kika!

      Radera