1 okt. 2015

Throwback Thursday: Lokakuu/Oktober


2006
Toivottavasti silmänne kestävät tämän postauksen kuvien järkyttävän surkean laadun! Ai että miten nostalgista, muistatteko vielä miten huonoja kännykkäkamerat ja pokkarikamerat olivat vielä vajaa kymmenen vuotta sitten? Tässä yritettiin ottaa rakennekuvaa Jetistä. Huomatkaa upeat hapsuchapsit! Ne olivat kovaa huutoa 2000-luvulla. Tosin tässä vaiheessa jo vähän out, mutta ei se mitään.

Hoppas era ögon klarar av den dåliga kvalitén på bilderna! Det är nästan lite nostalgiskt, minns ni den tiden då mobilkameror fortfarande hade skit dålig kvalité, och det är knappt tio år sen? Här försökte vi få en fin bild på Jet. Notera mina fina chaps med fransar! Dom var väldigt poppis på 2000-talet. Dock misstänker jag att dom var ganska ute i det här läget, men det gjorde inget...


2008
Jatketaan samalla laatulinjalla. Yhteisposeeraus vuokrahevoseni Nupun kanssa Provincia-tallilla.

Vi fortsätter med samma kvalitén. Här försöker vi se fina ut med min medryttarhäst Nuppu på stallet Provincia.


2010
Vuokrahevoseni Verkku. Muistan tämän syksyn olleen todella rapainen, sen huomasi selvästi kun hevonen oli maneesittomalla tallilla... Verkku oli juuri muuttanut Kirkkonummella sijaitsevalle Hampaksen tallille, tuo talli on tosin vaihtanut nimeä kerran vuodessa enkä tiedä mikä sen nimi nyt on.

Min medryttarhäst Verkku. Jag minns att den här hösten var jätte lerig och man märkte det extra bra när hästen var på ett stall där det inte fanns ett ridhus... Verkku hade precis flyttat till ett stall i Kyrkslätt som hette då typ Stall Hampas men det stallet har bytt namn typ varje år så jag har ingen aning vad det heter nu.


2011
Elsa oli mun vuokrahevonen aika lyhyen ajan, reilun puoli vuotta mutta ehdimme ystävystymään omistajan kanssa. Tässä olin asunut muualla jo yli vuoden. Kävin Suomessa asuessani säännöllisesti moikkaamassa Elsaa kumppaneineen mutta nyt en ole nähnyt sitä pitkään aikaan.

Elsa var min medryttarhäst under en ganska kort period, kanske ett halvår men vi hann bli goda vänner med ägaren. Här hade jag bott längre bort redan över ett år. När jag bodde i Finland hälsade jag ganska ofta på Elsa men nu har jag inte sett henne på länge.


2012
Voi, tää on kyllä yks mun lempi hevoskuvista! Aivan ihana tunnelma syksyisessä maisemassa. Kuvassa on vuokrahevoseni Gracia ja olemme vissiin juuri kävelemässä alkukäyntejä Gumbölen maisemissa.

Oj, det här är en av mina favorit hästbilder! Så mysig stämning i det höstiga landskapet. På bilden är min medryttarhäst Gracia och vi håller precis på att skritta fram i Gumböles fina omgivning.


2013
Poni ponimuksen selässä. Vuokrasin tosiaan Ponia aika lyhyen ajan, muutaman kuukauden vain mutta talliolosuhteiden takia en voinut enää jatkaa sen vuokraamista vaikka poni ja omistaja olivatkin todella mukavia.

Här rider jag ponnyn som heter Poni. Jag hyrde Poni en ganska kort tid, bara några månader men var tvungen att sluta på grund av problem som uppstod på stallet. 


2014
Viime syksynä Båtiksella Viikkarin kanssa. Tämä oli ihana reissu!

På Båtis med Viking förra hösten. Det var en härlig uteritt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar