3 dec. 2015

Throwback Thursday: Joulukuu/December

Muista osallistua ARVONTAAN, palkintona 30 € lahjakortti Hööksiin! :)


2002
Teneriffan auringon alla, kiiltokanuunakypärä, upouudeet ratsastushousut Hööksistä ja langanlaiha 12-vuotias Rosse. Ratsuna 3-vuotias arabiruuna Aladin.

Soliga Teneriffa, en väldigt kal hjälm, sprillans nya ridbyxor från Hööks och en pinnsmal 12-årig Rosita. Hästen heter Aladin och han var en 3-årig arabvalack.


2003
Takaisin Teneriffalla, sama talli ja sama hevonen - paljon on tapahtunut vuodessa ja tyttökin vähän kasvanut leveyttä. ;)

Tillbaka på Teneriffa, samma stall och samma häst - mycket har hänt på ett år och flickan har fått lite hull på sig. ;)


2005
Tässä taas vuorostaan Gran Canarialla 15-vuotiaana.

Här är jag 15 år och på Gran Canaria.


2007
Miksi kaikki joulukuun kuvat ovat etelässä otettuja? :D Ketään ei vissiin kiinnostanut kuvata kylmässä maneesissa... Tässä kuvassa olen taas Gran Canarialla ja pääsin ratsastamaan mielenkiintoisessa espanjalaisessa satulassa. Mukava istua mutta jalustimet olivat kamalat.

Varför är alla bilder från december tagna utomlands? :D Tror att ingen var så jätte intresserad att stå och fota i ett iskallt ridhus... Här är jag återigen på Gran Canaria och fick rida i en intressant spansk sadel. Den var skön att sitta i men stigbyglarna var hemska.


2009
Jokelassa Rake-tallilla entisellä vuokrahevosella Elsalla.

I Jokela på stall Rake med min förra medryttarhäst Elsa.


2010
Entinen vuokrahevonen, arabiori Mel Veraz ja upea auringonlasku. Tää oli kyllä harvinainen vuosi kun oli joulukuun alussa lunta reiteen asti.

Min förra medryttarhäst, arabhingsten Mel Veraz och en fin solnedgång. Det här året var lite annorlunda, i början av december var det så mycket snö i Finland att det nådde upp till låren.


2011
Kirkkonummi, Palmun talli. Lähdössä maastoon kaverini Sinan ja hänen entisen hevosensa Masan kanssa. Mä sain lainata ratsuksi arabiruuna Elgonin.

Kyrkslätt, Stall Palmu. Här är vi på väg ut i skogen med min kompis Sina och hennes förra häst Masa. Jag fick låna arabvalacken Elgon.



2012
Paljon on mulla ehtinyt olemaan vuokrahevosia. :D Tässä yksi rakkaimmista, pv-tamma Gracia. Vaikka näytän itse vähän hassulta tässä kuvassa niin tää on silti yks mun kaikkien aikojen lemppareimmista hevoskuvista. Kiitos Susannalle kuvaamisesta! Pakkasta oli lähemmäs -20, mä palelin fleecetakissani (kun oli pakko näyttää hyvältä kuvissa), hengitys höyrysi ja hevonen jännitti valokuvaajaa. Lopputulos oli kuitenkin aivan ihana.

Jag har hunnit ha jätte många medryttarhästar. :D Här är en av dom käraste, halvblodsstoet Gracia. Det här är en av mina favoritbilder trots att jag ser lite rolig ut. Tack Susanna för att du fotade oss! Det var nästan -20 grader kallt, jag frös i min fleecejacka (för att jag var tvungen att se bra ut på bilderna), det kom ånga när man andades och hästen var lite rädd för fotografen. Men slutresultatet blev helt underbart som ni kan se.



2013
Tässä elettiin jänniä aikoja! :) Asuin tähän aikaan vielä Suomessa mutta olin kuukauden mittaisella visiitillä poikaystäväni luona Ruotsissa. Tällöin taisi syntyä se lopullinen päätös Ruotsiin muutosta! Kävin kahdessa eri ratsastuskoulussa kokeilemassa miltä tuntuu ratsastaa tunnilla pitkän tauon jälkeen ja vähän tutustumassa ruotsalaisiin hevospiireihin. No, eipä tuo ratsastuskoulutoiminta ollut (edelleenkään) mun juttu ja kuten huomaatte päädyin "takaisin" vuokraajaksi.

Här levde jag i spännande tider! :) Jag bodde fortfarande i Finland men var här i Sverige hos min pojkvän en månad. Jag tror att det var då jag fattade det slutliga besöket av att flytta till Sverige! Jag testade att rida på två olika ridskolor hur det känns att rida på lektion efter en lång paus samt ville se lite hur det är på svenska stall. Men ridskola var inget för mig och som ni kan se så fortsatte jag med att vara medryttare.



2014
Näin paljon täällä oli lunta viime talvena. :D No ei, oli täällä vissiin helmikuun alussa muutama viikko ehkä 10-20 cm lunta. Tässä poseerataan Båtiksella Vikingin kanssa. :)

Så här mycket snö hade vi förra vintern. :D Skojar bara, tror vi hade typ 10-20 cm snö under några veckors tid i början av februari. Här är jag med Viking på Båtis. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar